עדכון מוצר וטכנולוגיה – מאי 2022

tech_product_update_may_2022

במהלך החודש האחרון שוחררו על ידי צוות הליבה כמה תכונות חדשות. שימו לב שעדכון זה מתמקד בעיקר בתכונות חיצוניות הפונות לחלוצים. זו לא רשימה מלאה של כל העבודה שנעשתה. לדוגמה, עדכונים טכניים שגרתיים או קלים, קהילה, תפעול לא יוזכרו בפוסט הזה.

יישום של KYC

  • מדרגיות משופרת של אפליקצית KYC – התשתית התומכת באפליקציית Pi KYC שוכללה במהלך החודש הקודם בהתבסס על ניתוח KYC מתמשך. השינויים שנערכו הפחיתו את זמן הטעינה של האפליקציה ושיפרו את המהירות שבה יישומים מעובדים על ידי התכונות האוטומטיות של האפליקציה.
  • שיפור באבטחת האפליקציות של Pi KYC – פיתוח ושחרור תכונות אבטחה נוספות.
  • יישומי KYC זמינים להרבה יותר חלוצים – הקצב היומי שבו משוחררים סלוטים של KYC גדל במהלך החודש, ומספר ההזמנות היומיות להגשת בקשות Pi KYC גדול כעת ביותר מפי 100 מאשר בתחילת מאי 2022.
  • תפוקה מוגברת של Pi KYC – שיעור הבדיקות השליליות הכוזבות ירד, מה שמאפשר אישור נכון של בקשות נוספות (בעוד שצוות הליבה עובד על עיבוד מחדש של הבדיקות השליליות הכוזבות). בבדיקות שליליות כוזבות הכוונה היא לבקשות שהיו צריכות להיות מאושרות אך סומנו בתחילה כשליליות.
  • שיפור UI/UX– בוצעו עדכונים רבים לתכונת זיהוי הוידאו החי מה שהאיץ את הטסט הזה הן עבור מועמדים והן עבור האימות, כמו גם הרחבת סוגים של מכשירים המסוגלים להציג את זיהוי הוידאו החי בפני המאמתים. זה לא רק מקל על החוויה של המועמד ל-KYC, אלא גם עוזר לפרודוקטיביות של המאמתים. פורסם מבחן שהמאמתים נדרשים לעבור מעת לעת כדי לרענן ולבדוק את הידע שלהם בדרישות האימות. נוסף מדריך למאמתים כיצד לנהל כל סוג של סקירת KYC (כלומר, התאמת מסמכים, בדיקת חיות והתאמת זהות) בנקודת זרימת העבודה של האימות שלהם. המדריך ימשיך להתעדכן בהתבסס על נתוני אימות שוטפים.

כללי

  • תשתית להעברת חלוצים – כרגע עובדים על הפיתוח של התכונות והמשימות הנדרשות להעברת חלוצים לבלוקצ'יין של פאי לאחר האימות שהם יעברו.
  • יישום תרגום הפאי – תוכנן, פותח וכעת בבדיקה אפליקציה שתספק תרגומים של אפליקציות פאי שונות מהקהילה. אפליקציה זו היא אב הטיפוס הראשון של אפליקציית מערכת אקולוגית שבהמשך תהיה זמינה לשימוש הקהילה.

חשבון פאי

  • תכונות אבטחת חשבון מרובות – החלוצים יכולים כעת לאפס את הסיסמה שלהם דרך מסך הכניסה או בדף הפרופיל שלהם. כאשר חלוץ מאפס את הסיסמה שלו, זה גם מפעיל תכונת אבטחה שהיא גם ניתוק שלו מחשבון הפאי בכל המכשירים. חלוצים יכולים גם לדווח בדף הפרופיל שלהם אם הם חושדים שהחשבון שלהם נפרץ, מה שמאפשר בדיקה נוספת.
  • באג איפוס סיסמה נפתר – תוקן באג שבו תהליך איפוס הסיסמה נתקע.
  • נפתר באג ברישום חשבון – כאשר חלוץ התחיל אך לא השלים רישום של חשבון פאי חדש באמצעות מספר הטלפון שלו, נאסר להשתמש במספר הטלפון בניסיון רישום נוסף על ידי החלוץ במועד מאוחר יותר. במקרה זה, החלוץ ראה הודעת שגיאה ש"המספר כבר רשום בחשבון אחר." עדכון זה מאפשר לחלוץ ליצור חשבונות או לאמת מספרי טלפון שהיו משויכים בעבר ונרשמו חלקית בלבד.

אפליקציות פאי

  • תוקנה תצוגה לא מדויקת של היתרה המשוערת הניתנת להעברה לבלוקצ'יין בלוח המחוונים של המיינט– הצגת היתרה הניתנת להעברה באפליקציית פאי התבססה על שיעור שגוי. זה היה רק ​​באג תצוגה ולא השפיע על יתרת הפאי בפועל בחשבון של החלוץ. התצוגה תוקנה ותצוגת היתרה הניתנת להעברה מציגה כעת שיעור מדויק יותר של היתרה.
  • הנחיות חדשות לחדר הצ'אט Pi Art – כשנכנסים לחדר הצ'אט #PiArt, כעת מוצג לחלוצים חלון קופץ המפרט את הנחיות חדר הצ'אט. הנחיות אלו עוזרות לשמור על התמקדות בחדר הצ'אט של Pi Art ומפחיתות ספאם ושימוש לרעה בחדר הצ'אט.
  • תכונת רענון חדר צ'אט – תכונה חדשה מאפשרת לחלוצים לרענן את רשימת הצ'אטים שהחלוץ נרשם אליהם. זה נעשה בתגובה לבאג שבו החלוצים לא ראו את הרשימה המלאה של חדרי הצ'אט שלהם. כדי לרענן את רשימות חדרי הצ'אט של פאי, יש להחזיק ולמשוך למטה את המסך בעמוד הראשי של הצ'ארטים בדיוק כמו שעושים באפליקציות אחרות לרענון מסך.

ארנק Pi

  • תיקון למסך "ארנק מושבת באופן זמני" – החלוצים דיווחו שכאשר פותחים לראשונה את אפליקציית ארנק פאי רואים הודעה ש"הארנק מושבת זמנית".זה תוקן וכעת רואים את דף הבית של ארנק פאי כצפוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

דילוג לתוכן